Aktualności

23-09-2020

System LuPe – System zgłoszeń w Wodociągach Podlaskich Sp. z o.o.

W Wodociągach Podlaskich Sp. z o.o. został uruchomiony nowy system zgłoszeń dla mieszkańców obsługiwanych gmin –  LUPE. System ten umożliwia dwustronną komunikację pomiędzy mieszkańcami obsługiwanych gmin, a naszą spółką. Dzięki nowej aplikacji mogą Państwo zgłaszać nieprawidłowości i awarie wodociągowe, kanalizacyjne, śledzić na bieżąco proces realizacji zgłoszeń oraz podawać odczyty wodomierzy. System oferuje również odbiór komunikatów skierowanych do mieszkańców konkretnych gmin takich jak: przerwy w dostawie wody spowodowane awariami lub pracami konserwacyjnymi sieci, czy terminy odczytów wodomierzy przez inkasentów.

Jest to całkowicie darmowe narzędzie, które zdecydowanie przyda się mieszkańcom obsługiwanych przez nas gmin: Białowieża, Boćki, Czyże, Dąbrowa Białostocka, Grodzisk, Janów, Jasionówka, Jaświły, Kleszczele, Korycin, Narew, Nurec-Stacja, Siemiatycze, Sztabin, Nowinka, Perlejewo, Turośń Kościelna, Wizna. System LUPE działa tylko na terenie wyżej wymienionych gmin, co oznacza, że zgłoszenia z innych lokalizacji nie będą rozpatrywane i zostaną automatycznie odrzucone.

Dostępność systemu LUPE:

System dostępny jest jest na stronie internetowej pod adresem https://wodociagipodlaskie-lupe.bit-sa.pl lub korzystając z ikony LUPE na firmowej stronie internetowej spółki https://wodociagipodlaskie.pl

Zachęcamy również do pobrania aplikacji na telefony komórkowe.

W celu pobranie aplikacji należy dla telefonów z systemem Android wejść do sklepu Google i wyszukać Lupe BIT s.a.

Witryna z systemem android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bitsa.lupe2

W celu pobranie aplikacji należy dla telefonów z systemem IOS wejść do sklepu App Store i wyszukać Lupe BIT s.a.

Witryna z systemem IOS: https://apps.apple.com/pl/app/lupe/id1417795087?l=pl

 

System oferuje dwie możliwości logowania: jako użytkownik anonimowy lub użytkownik zalogowany. Zachęcamy do korzystania z aplikacji jako zalogowany użytkownik, aby dokładniej śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do systemu LUPE można się zalogować poprzez założenie konta w aplikacji lub przez portale społecznościowe (np. facebook) czy konto w Google (np. pocztę Gmail).

Aby dodać zgłoszenie korzystając ze strony internetowej należy wejść w zakładkę DODAJ ZGŁOSZENIE, natomiast w aplikacji mobilnej wybrać pozycję z menu – nowy problem, następnie wpisać adres, gdzie wystąpiło zdarzenie, wybrać kategorię (awaria wodociągowa, awaria kanalizacyjna, zgłoszenie/uwagi, odczyt wodomierza), opisać zdarzenie, dołączyć zdjęcie. Zgłoszenia z dołączonymi zdjęciami usprawnią nam obsługę przesłanego wydarzenia. W zgłoszeniach typu „odczyt wodomierza” prosimy podać imię i nazwisko odbiorcy, adres miejsca poboru wody, stan wodomierza, nr telefonu kontaktowego oraz dołączyć zdjęcie wodomierza. Zarejestrowane zgłoszenia są przekazywane do realizacji i publikowane na ogólnodostępnej mapie z określeniem statusu realizacji. Zarejestrowani w systemie użytkownicy mają możliwość podglądu statusu swoich zgłoszeń oraz otrzymywania na bieżąco informacji o sposobie ich realizacji.

W celu uniknięcia publikacji na mapie nieodpowiednich treści wszystkie zgłoszenia przed pojawianiem się na ogólnodostępnej mapie będą zatwierdzane przez Wodociągi Podlaskie Sp. z o.o.. a potem publikowane w Systemie. Wyjątek stanowią odczyty wodomierzy, które to z racji zawartych w zgłoszeniach danych osobowych nie będą publikowane w Systemie, a będą jedynie przesyłane bezpośrednio do Wodociągów Podlaskich Sp. z o.o.

System pozwala na publikację ważnych komunikatów oraz powiadomień na urządzenia mobilne z obszaru obsługiwanych gminy. Aby włączyć powiadomienie na urządzeniach mobilnych należy w zakładce: Ustawienia aplikacji wybrać opcje Powiadomienia i wybrać gminę, dla której chcą Państwo otrzymywać komunikaty.