Zamówienia publiczne

12-08-2025

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z przyczepą

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: „Dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z przyczepą”

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. 2022.1710 t.j.) dalej ustawa PZP Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie.


Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022.1710 tj.)

Uzasadnienie faktyczne:

Postępowanie na zakup minikoparki zostało unieważnione z powodu ZMIANY WYMAGAŃ TECHNICZNYCH dotyczących parametrów minikoparki. Jednym z nich jest maksymalny zasięg maszyny. W trakcie postępowania otrzymaliśmy do wykonania prace gdzie nowe parametry sprzętowe są niezbędne aby można było prawidłowo wykonać te zlecenie.

Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy PZP (Prawo zamówień publicznych), uznał, że dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym z powodu wystąpienia istotnej zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć.